Fandom

Terraria Wiki

Krwawy Las

153strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Krwawy Las (ang. The Crimson) jest środowiskiem dodanym w aktualizacji 1.2 . Jest ono alternatywną wersją Korupcji, jest 50%, że zastąpi ją w nowo utworzonym świecie (Tylko jedno z nich może istnieć) . Tak więc, działalność Krwawego Lasu jest taka sama jak działalność Korupcji. Może zarazić pustynię, bądź biom śnieżny, oraz rozpszestrzenia się po włączeniu Trudnego Trybu . Posiada ona również kilka innych obiektów : Ciemne Kule zastępują teraz Pulsujące Serca, a Krwawe Ołtarze są zamiennikami Demonicznych Ołtarzów.

PotworyEdytuj

W tym środowisku występują trzy rodzaje potworów :

Twarzowy Potwór - Walczy wręcz, porusza się chodząc. Kształtem przypomina człowieka.

Chimera - Stworzenie latające za graczem, zadające obrażenia jedynie w walce wręcz.

Krwawy Pająk (?) - Może zarówno chodzić, jak i latać. Atakuje wręcz.

Wygląd BiomuEdytuj

Ogólnie biom jest w większości koloru czerwonego . Tło przedstawia "gnijące" drzewa z czerwonymi liśćmi, które w większości opadły. Drzewa ze wszystkimi liśćmi możemy spotkać tylko poza tłem i je ściąć. Ziemia biomu jest również czerwona...

Boss - Mózg CthulluEdytuj

Bossem tego biomu jest Mózg Cthulhu. Są dwa sposoby na jego przywołanie - zniszczenie trzech Pulsujących Serc, bądź stworzenie przy Krwawym Ołtarzu przywoływacza z pietnastu Veterabrae. Ogólny opis przeciwnika można zobaczyć na stronie Mózg Cthulhu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki