Fandom

Terraria Wiki

Broń

153strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Bronie są narzędziami służącymi do zadawania obrażeń potworom, zwierzętom, a jeśli gramy z innymi, to też graczom. Broń jest dużo efektywniejsza od narzędzi.

MieczeEdytuj

Miecze (ang.Swords) to jedne z najczęściej wykorzystywanych broni w początkowej fazie gry. Zwykle uderzają z średnią prędkością a także zadają średnie obrażenia. Wszystkie miecze mogą zostać wytworzone, wykluczając Muramasa, który może zostać znaleziony tylko i wyłącznie w skrzyniach w lochach, Niszczące ostrze, wypadające ze ściany mięsa, oraz furię gwiazd możliwą do znalezienia jedynie na latających wyspach.

Jedne z najlepszych mieczy to

WłócznieEdytuj

Włócznie (ang.Spears) to przedmioty, które potrafią zadać wielokrotne obrażenia. Jeśli ma się bardzo dobrą włócznie można walczyć z większą ilością przeciwników, ponieważ im lepsza jest włócznia tym większą ma długość.

Jedne z najlepszych włóczni w grze:

Krótkie mieczeEdytuj

Krótkie miecze (ang. Shortswords) są mieczami z zaostrzonym czubkiem. Postać atakuje nimi dźgając wroga. Są o wiele szybsze od mieczy lecz niestety mają słabszy atak i odrzut. Wykorzystuje się do zabijania chodzących potworów np. zombie.

Najlepszy krótki miecz to:

ŁukiEdytuj

Łuki (ang. Bows) są brońmi dystansowymi. Strzela się z nich strzałami. Zadają dosyć silne obrażenia, lecz mają bardzo mały odrzut lub nie mają go wcale.

Najlepszy łuk to:

  • Lodowy łuk

CepyEdytuj

Cepy są to bronie hybrydowe. Można nimi atakować na małe odległości. Są to kule na linie które zadają wysokie obrażenia.

Najlepszy cep to:

BoomerangiEdytuj

Boomerangi (ang.Boomerangs) są to bronie dystansowe. Postać rzuca nimi a one po chwili wracają. Zadają obrażenia zazwyczaj większe od łuków.

RzucaneEdytuj

Rzucane bronie to między innymi schurikeny i miecze do rzucania. Postać nimi rzuca z szansą 50% że się nie zmarnują. Są mniej praktyczne od łuków.

KuszeEdytuj

Kusze to bronie szybsze od łuków. Mają one większe obrażenia i/lub większy odrzut. Kusze dostępne są dopiero po hardmodzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki